Jos sinulla on mielessä kysymys liittyen Puhtiin, kannattaa ensin katsoa, löydätkö vastauksen useimmin kysytyt kysymykset -sivulta. Jos vastausta ei löytynyt, voit olla meihin yhteydessä chatin avulla tai puhelimitse. Autamme mielellämme.

Chat-asiakaspalvelu

Nopein tapa saada yhteys meihin arkisin 9-16 välillä on chat. Löydät chatin sivuston oikeasta reunasta. Klikkaa puhekuplaa ja kirjoita kysymyksesi.

Asiakaspalvelu puhelimitse

Puhdin asiakaspalveluun voi olla yhteydessä myös puhelimitse: 010-338 7049 (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min)

Yritysyhteistyö ja lisätiedot medialle

Yrityksille ja medialle yhteyshenkilö on Tero Era, tero.era@puhti.fi

Linkit sosiaalisen median kanaviin löydät sivun alalaidasta.

Ollaan yhteydessä!