Jos sinulla on mielessä kysymys liittyen Puhtiin, kannattaa ensin katsoa, löydätkö vastauksen useimmin kysytyt kysymykset -sivultamme.

Jos vastausta ei löytynyt sieltä, voit olla meihin yhteydessä joko chatin kautta tai puhelimitse 010-338 7049. Autamme mielellämme.

Chat-asiakaspalvelu

Nopein tapa saada yhteys meihin 9-16 välillä arkisin on chat. Löydät sen oikeasta alakulmasta. Klikkaa violettia puhekuplaa ja kirjoita kysymyksesi.

Asiakaspalvelun sähköposti

Voit myös lähettää meille sähköpostia, olemme nopeita vastaamaan viesteihin. Sähköpostimme on asiakaspalvelu@puhti.fi

Ajanvarauksen vaihto ja peruutus liittyen laboratorioon

Jos joudut vaihtamaan jo varaamasi ajan näytteenottoon, teethän sen vähintään 24 tuntia ennen varattua aikaa soittamalla Synlabin numeroon 010 326 3260. Mikäli Synlabin puhelinpalvelu on kiinni (iltaisin ja viikonloppuisin) ja haluat perua aikasi, laita sähköpostia osoitteeseen: info@synlab.fi.

Ajanvarauksen vaihto ja peruutus liittyen lääkärin etäkonsultaatioon

Jos joudut vaihtamaan jo varattua lääkärin etäkonsultaatioaikaa, lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@elaakari.fi ja kirjoita otsikoksi viestiin “Varauksen siirto”. Teethän sen vähintään 24 tuntia ennen varattua aikaa.

Jos joudut perumaan tilauksesi, lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@elaakari.fi ja kirjoita otsikoksi viestiin “Tilauksen peruutus”. Teethän sen vähintään 24 tuntia ennen varattua aikaa.

Yritysyhteistyö ja lisätiedot medialle

Yrityksille ja medialle yhteyshenkilö on Tero Era, tero.era@puhti.fi.

Linkit sosiaalisen median kanaviin löydät sivun alalaidasta.

Ollaan yhteydessä!