Siirry pääsisältöön
Usein kysytyt

Miten näen farmakogeneettisen testini tulokset?

Laboratoriotulokset voivat näkyä hoitaville lääkäreillesi Kanta-arkistossa, jos olet sallinut tietojen luovuttamisen Kanta-palveluiden välityksellä. Näet itse testin tulokset sekä Oma puhti- että OmaMehiläinen- palveluissa.

Usein kysytyt

Miten muutan tilaustani?

Jos haluat vaihtaa tilaamiasi tutkimuksia, voit pyytää tilaukseesi muutosta asiakaspalvelustamme ennen laboratoriossa käyntiä. Saat yhteyden meihin sivustomme chatin kautta tai puhelimitse (010 338 7049).

Usein kysytyt

Kuinka tilaan testit toiselle henkilölle?

Tilaukseen tulee aina täyttää testiin tulevan henkilön tiedot. Mikäli haluat tilata testit lahjaksi toiselle, saatavilla on lahjakortteja. Lahjakortti käytetään Puhdin verkkokaupassa ja näin lahjan saaja voi päättää,

Usein kysytyt

Kuinka toimin laboratoriossa?

Kun tulet laboratorioon ajanvarauksella, ilmoittaudu kassalla tai ota vuoronumero, käy istumaan ja odota vuoroasi. Kun tulet laboratorioon ilman ajanvarausta, ota vuoronumero, käy istumaan ja odota vuoroasi.

Usein kysytyt

Tilauksen siirtyminen Mehiläisen laboratorioon

Siirrämme tiedot jo tehdyistä tilauksista Mehiläisen laboratorion järjestelmään automaattisesti. Sinun ei siis tarvitse näyttää Puhdin tilaustietoja tai kuittia laboratoriossa. Muista kuitenkin ottaa näytteenottoon mennessäsi mukaan henkilöllisyystodistus. 

Usein kysytyt

Ongelmia maksun kanssa?

Mikäli maksaessa ilmenee ongelmia, huomioi seuraavat asiat: Missä vaiheessa ongelma ilmeni, Puhdin sivulla vai pankin sivulla? Jos pankin sivulla on ongelmia, ota yhteys omaan pankkiin.

Usein kysytyt

Maksutavat

Puhdin verkkokaupassa voit käyttää lukuisia eri maksutapoja. Käytössä on mm. verkkopankkimaksut, yleisimmät luottokortit, osamaksu, lasku, mobiilimaksut ja ePassi Hyvinvointi.

Usein kysytyt

Kuinka maksan ePassilla (ePassi Hyvinvointi)?

Voit valita Puhdin verkkokaupan kassalla ePassi-maksuvalinnan, jolloin sinut ohjataan ePassin sivulle hyväksymään maksu. ePassilla voi tilata tutkimukset vain itselle. Mikäli ePassilla ei ole tarpeeksi saldoa tilauksen tekemiseen,

Usein kysytyt

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Nopein tapa saada yhteys Puhtiin arkisin 8-16 välillä on chat. Löydät chatin sivuston oikeasta reunasta. Klikkaa puhekuplaa ja kirjoita kysymyksesi.

Usein kysytyt

Lääkärin etäkonsultaation ajanvaraus

Voit tilata testien jälkeen Mehiläisen lääkärin etäkonsultaation erillisenä palveluna suoraan Oma Puhti -raportilta. Lääkärin konsultaatio ei sisälly laboratoriopaketin hintaan.

Miksi Puhti

Helppo – Kotimainen – Nopea

  • Puhti tarjoaa parasta palvelua oman terveyden mittaamiseen ja kehittämiseen.

  • Kaikki testit ilman lääkärin lähetettä.

  • Selkeät paketit ja edullinen hinnoittelu.

  • Näytteenotto Mehiläisen laboratorioissa yli 75 toimipisteessä ympäri Suomen.

  • Suurin osa testeistä analysoidaan Suomessa Mehiläisen laboratorioissa.

  • Tulokset yleensä jo heti seuraavana arkipäivänä.

  • Selkeä ja helppolukuinen tulosraportti.

  • Tarvittaessa voit tilata erikseen Mehiläisen lääkärin neuvonnan testien jälkeen.

  • Saatavilla myös hyvinvointivalmennuksia.

  • Tiedot pysyvät Suomessa korkean turvaluokituksen palvelinsalissa.

AVAINLUVUT

Yli

4 500 000

testiä analysoitu

Palautteen keskiarvo

9,5

Google-tähdet

4,9 / 5

Mediassa nähty

Siirry maksamaan: : 0,00