Pahin on tapahtunut. Varmaakin varmempi voi joskus ökähtää. Jokin yhteysvirhe tai
tekninen vika voi estää sähkölukkoa eli ovea aukeamasta. Mittauspisteemme ovat
jatkuvassa online-tilassa, joka tarkoittaa että pienikin katkos Internet-yhteydessä joko
meillä tai käyttäjän puhelimessa voi häiritä avaamista.
TOIMINTAOHJE: Ensin: Kokeile uudelleen avausta ja pyri avaamaan ovi uudelleen.
Lukitus vapautuu kun painat kahvan alas ja vedät ovea. Telki kääntyy sisään vasta ovea
vedettäessä. SITTEN: Mitä tehdä jos ovi ei aukea?
1. Kellonajasta riippuen kokeile
soittaa numeroon 010 517 3991 . Mikäli numeroa ei tavoita niin puhelinpalvelu on
kiinni.
2. Lähetä tiketti, valitse aiheeksi ”Raportoi ongelmasta”. Pyrimme
päivystämään vikatilanteiden varalta, mutta ihan joka päivä se ei onnistu minuutin
tarkkuudella. Mikäli emme kymmenen minuutin sisään palaa sinulle niin emme suosittele
jäämään odottamaan ovelle.
3. Menikö mittauskertani hukkaan? Meillä ei
mittauskerrat mene hukkaan silloin kun kyse on meidän virheestämme vaan hyvitämme
mittauskertasi sinulle vähintäänkin takaisin.
MIKÄLI HALUAT: Jos mittauskertasi
menivät umpeen oven ongelmien vuoksi niin voit tehdä uuden tilauksen käyttäen
verkkopankkimaksuja ja kokeilla päästä mittaukseen. Palautamme rahasi mittauksen
osalta jälkikäteen. Tärkeintä on päästä mittaamaan kun mittauspisteellä olet.
Artikkeli päivitetty:
23 toukokuun 2025