Skip to content
Hem / FAQ Items / Problem med betalning?

Problem med betalning?

Om det uppkommer problem med din betalning, observera följande: 

I vilket skede uppstod problemet, var det på Puhtis eller bankens webbplats? Om det finns ett problem med bankens webbplats, vänligen kontakta din bank. 

Är det ett underhållsavbrott på bankens webbplats? Försök betala på nytt om ungefär en timme. Om problemet kvarstår, kontakta Puhtis kundtjänst, till exempel via chatten. 

Prova ett annat betalningssätt. 

Kontrollera att du har fyllt i alla uppgifter noggrant. 

Har du godkänt villkoren för beställningen och avtalet och klickat på ”Fortsätt till betalning”? 

Har din enhet en bra internetanslutning? 

Om du betalar på din mobiltelefon, observera att efter att du har betalat kommer du att gå tillbaka från bankens webbplats till inköpssidan där du gjorde beställningen. 

Har du en kupongkod? Har du skrivit koden rätt och är koden fortfarande giltig? Obs! Använd inte mellanslag före eller efter koden. 

Om de föregående stegen inte hjälpte, vänligen kontakta Puhtis chatt.

Förstå ditt välbefinnande – så här fungerar mätningen

Beställ tester online

Du kan välja ett färdigt testpaket, lägga till ytterligare tester om du vill eller utforma din alldeles egna testhelhet. Du kan beställa alla tester utan läkarremiss.

Besök ett serviceställe

Provtagning är tillgänglig på Mehiläinens laboratorier på över 75 serviceställen och kroppsmätningspunkter finns i 24 köpcentrum runtom i Finland. Det tar bara några minuter att genomföra testet.

Se resultaten i Min journal

Du kan vanligtvis se resultaten redan nästa dag i Min journal. Du får en tydlig bild av dina resultat och verktyg för uppföljning.

Varför Puhti?

  • Lätt, inhemsk och snabb
  • Högkvalitativ tjänst då det gäller kunskap om din egen hälsa
  • Alla prov utan remiss
  • Tydliga tester och konkurrenskraftig prissättning
  • Personuppgifterna lagras i Finland på servrar med hög säkerhetsklassificering
Gå till varukorgen: : 0,00