Skip to content
Etusivu > FAQ Items > Miten muutan tilaustani?

Miten muutan tilaustani?

Jos haluat vaihtaa tilaamiasi tutkimuksia, voit pyytää tilaukseesi muutosta asiakaspalvelustamme ennen laboratoriossa käyntiä. Saat yhteyden meihin sivustomme chatin kautta tai puhelimitse (010 338 7049).

Jos tilauksessa on mukana kampanja- tai tarjoustuotteita tai pakettitutkimuksia, joissa on normaalia edullisempi hinta, emme voi hyvittää summaa täysimääräisenä; tällöin hyvitämme tuotteesta maksetun hinnan. Jos tuote vaihdetaan toiseen, huomioimme tuotteiden välisen erotuksen ja annetun alennuksen hyvityksen määrässä.

Huomiothan, että emme tee muutoksia jo käytettyyn tilaukseen eli muutos tilaukseen tulee tehdä ennen laboratoriossa käyntiä. Laboratoriossa käynnin jälkeen emme hyvitä käytettyjä tilauksia tai niiden osia.

Ymmärrä hyvinvointiasi – näin mittaus toimii

Tilaa testipaketti netistä

Voit valita valmiin testipaketin, täydentää sitä yksittäisillä testeillä tai koota kokonaan oman testikokonaisuuden. Kaikki testit ovat saatavilla ilman lääkärin lähetettä.

Käy toimipisteessä

Näytteenotto Mehiläisen laboratorioissa yli 75 toimipisteessä ja kehonmittauspisteet 24 kauppakeskuksessa ympäri Suomen. Testin tekeminen vie vain muutaman minuutin.

Katso tulokset Oma Puhti -raportilta

Tuloksia pääset katsomaan nopeasti ja helposti Oma Puhti -raportilta. Saat selkeän näkymän omiin tuloksiisi ja niiden kehitykseen.

Puhdin mittavat lukemat

Testiä analysoitu

Laboratoriota ja itsemittauspistettä

Tulokset nopeasti käytössäsi

Miksi Puhti?

  • Helppo, kotimainen ja nopea
  • Laadukasta palvelua oman terveyden mittaamiseen ja kehittämiseen
  • Kaikki testit ilman lääkärin lähetettä
  • Selkeät testit ja kilpailukykyinen hinnoittelu
  • Tiedot pysyvät Suomessa korkean turvaluokituksen palvelinsalissa
Siirry maksamaan: : 0,00