Skip to content
Hem / FAQ Items / Hur ändrar jag min beställning?

Om du vill ändra de undersökningar du har beställt kan du begära en ändring av din beställning i vår kundtjänst innan du besöker laboratoriet. Du kan kontakta oss via chatten på vår webbplats eller via telefon (010 338 7049). 

Om beställningen innehåller kampanj- eller rabattprodukter eller paketundersökningar med ett nedsatt pris kan vi inte återbetala hela beloppet; i detta fall kommer vi att återbetala det pris som betalats för produkten. Om en produkt byts ut mot en annan, beaktar vi skillnaden mellan produkterna och den givna rabatten då vi beräknar kompensationsbeloppet. 

Observera att vi inte gör några ändringar i redan använda beställningar, dvs. ändringen i beställningen måste göras innan du besöker laboratoriet. Vi kompenserar inte använda beställningar eller delar därav efter laboratoriebesöket. 

Varför Puhti

Lätt – Inhemsk – Snabb

  • Puhti ger dig den bästa servicen då det gäller kunskap om din egen hälsa.

  • Alla prov utan remiss.

  • Tydliga paket och en förmånlig prissättning.

  • Provtagning i Mehiläinens laboratorier på över 75 servicepunkter runt om i landet.

  • Merparten av proven analyseras i Mehiläinens laboratorier i Finland.

  • Första provsvaren oftast redan nästa vardag.

  • Tydlig och lättläst resultatrapport.

  • Efteråt kan du vid behov separat beställa en läkarkonsultation hos Mehiläinen.

  • Vi erbjuder också konsultationstjänster för att upprätthålla god hälsa.

  • Personuppgifterna lagras i Finland på servrar med hög säkerhetsklassificering.

NYCKELTAL

Över

6 500 000

tester analyserade

Kundnöjdhet i medeltal

9,5 / 10

Betyg på Google

4,8 / 5

Sett i media

Gå till varukorgen: : 0,00