Skip to content
Hem / FAQ Items / Hur ändrar jag min beställning?

Hur ändrar jag min beställning?

Om du vill ändra de undersökningar du har beställt kan du begära en ändring av din beställning i vår kundtjänst innan du besöker laboratoriet. Du kan kontakta oss via chatten på vår webbplats eller via telefon (010 338 7049). 

Om beställningen innehåller kampanj- eller rabattprodukter eller paketundersökningar med ett nedsatt pris kan vi inte återbetala hela beloppet; i detta fall kommer vi att återbetala det pris som betalats för produkten. Om en produkt byts ut mot en annan, beaktar vi skillnaden mellan produkterna och den givna rabatten då vi beräknar kompensationsbeloppet. 

Observera att vi inte gör några ändringar i redan använda beställningar, dvs. ändringen i beställningen måste göras innan du besöker laboratoriet. Vi kompenserar inte använda beställningar eller delar därav efter laboratoriebesöket. 

Förstå ditt välbefinnande – så här fungerar mätningen

Beställ tester online

Du kan välja ett färdigt testpaket, lägga till ytterligare tester om du vill eller utforma din alldeles egna testhelhet. Du kan beställa alla tester utan läkarremiss.

Besök ett serviceställe

Provtagning är tillgänglig på Mehiläinens laboratorier på över 75 serviceställen och kroppsmätningspunkter finns i 24 köpcentrum runtom i Finland. Det tar bara några minuter att genomföra testet.

Se resultaten i Min journal

Du kan vanligtvis se resultaten redan nästa dag i Min journal. Du får en tydlig bild av dina resultat och verktyg för uppföljning.

Varför Puhti?

  • Lätt, inhemsk och snabb
  • Högkvalitativ tjänst då det gäller kunskap om din egen hälsa
  • Alla prov utan remiss
  • Tydliga tester och konkurrenskraftig prissättning
  • Personuppgifterna lagras i Finland på servrar med hög säkerhetsklassificering
Gå till varukorgen: : 0,00