Ensimmäisten 50 päivän aikana 700 asiakasta on käyttänyt palvelua ja heistä 65 vastannut palautekyselyyn. Täyden kympin antoi 68% sanoen, että aivan varmasti suosittelisi palvelua, ysin 15% ja alle seiskan 3%, asteikolla 0-10. Kiitos!

Startupissa ensimmäiset 100 päivää on vain 50 päivää. Asioita täytyy ja voidaan toteuttaa nopeasti. Yksi kympin antaneista voi olla asiakas, jonka ehdottama muutos nettipalveluun tehtiin chat-keskustelun aikana. Palaute oli WOW ja 😮 emoji.

Yksi toimittaja kysyi, mikä erottaa Puhdin terveyskeskuksessa tehtävistä labratesteistä. Vastasin, että se on hyvä palvelu.

Hyvä palvelu on usein helppoutta, nopeutta, luotettavuutta ja hallinnan tunnetta. Puhdista voi tänään helposti valita sopivan testipaketin, varata labra-ajan seuraavalle päivälle ilman lähetettä ja saada tulokset selkeässä muodossa yleensä seuraavana arkipäivänä.

Hyvä palvelu syntyy ja kehittyy yhdessä. Asiakkaalta tuli idea kaverihaasteesta, johon teimme hänelle brändätyn etukoodin. Niitä löytyy lisääkin! 😊

Lähtisin mielelläni aamupalalle viiden asiakkaan kanssa Kampin tai Tikkurilan labran lähistölle. Testeissä kun pitää aamiainen jättää väliin. Kerro, jos haluat kokeilla Puhtia 20% edulla ja jutella hyvinvointipalvelun kehittämisestä?

Ensimmäisten 50 päivän aikana 700 asiakasta on käyttänyt palvelua ja heistä 65 vastannut palautekyselyyn. Täyden kympin antoi 68% sanoen, että aivan varmasti suosittelisi palvelua, ysin 15% ja alle seiskan 3%, asteikolla 0-10. Kiitos!

Startupissa ensimmäiset 100 päivää on vain 50 päivää. Asioita täytyy ja voidaan toteuttaa nopeasti. Yksi kympin antaneista voi olla asiakas, jonka ehdottama muutos nettipalveluun tehtiin chat-keskustelun aikana. Palaute oli WOW ja 😮 emoji.

Yksi toimittaja kysyi, mikä erottaa Puhdin terveyskeskuksessa tehtävistä labratesteistä. Vastasin, että se on hyvä palvelu.

Hyvä palvelu on usein helppoutta, nopeutta, luotettavuutta ja hallinnan tunnetta. Puhdista voi tänään helposti valita sopivan testipaketin, varata labra-ajan seuraavalle päivälle ilman lähetettä ja saada tulokset selkeässä muodossa yleensä seuraavana arkipäivänä.

Hyvä palvelu syntyy ja kehittyy yhdessä. Asiakkaalta tuli idea kaverihaasteesta, johon teimme hänelle brändätyn etukoodin. Niitä löytyy lisääkin! 😊

Lähtisin mielelläni aamupalalle viiden asiakkaan kanssa Kampin tai Tikkurilan labran lähistölle. Testeissä kun pitää aamiainen jättää väliin. Kerro, jos haluat kokeilla Puhtia 20% edulla ja jutella hyvinvointipalvelun kehittämisestä?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *