Mikäli maksaessa ilmenee ongelmia, huomioi seuraavat asiat:

  • Missä vaiheessa ongelma ilmeni, Puhdin sivulla vai pankin sivulla? Jos pankin sivulla on ongelmia, ota yhteys omaan pankkiin.
  • Onko pankkisi sivuilla huoltokatko? Testaa maksua uudelleen noin tunnin kuluttua. Jos edelleen on vikaa, ota yhteys Puhdin asiakaspalveluun esim. chatin kautta.
  • Kokeile eri maksutapaa.
  • Tarkista, että olet täyttänyt kaikki tiedot huolellisesti. Olethan täyttänyt myös henkilötunnuksesi oikein?
  • Oletko hyväksynyt tilaus- ja sopimusehdot ja klikannut “Siirry maksamaan”?
  • Onko laitteellasi hyvä nettiyhteys?
  • Jos teet maksua mobiilissa puhelimella, huomioi, että maksamisen jälkeen siirryt pankin sivulta takaisin ostosivulle, jossa olit tekemässä tilausta. Joskus puhelimen asetusten vuoksi saatat siirtyä väärälle selaimelle, jolloin maksu ei mene läpi.
  • Jos edelliset ohjeet eivät auttaneet, ota kuvakaappaus ongelmasta, lähetä se Puhdin chattiin ja pyydä apua.

Päivitetty: 27.08.2021

Onko sinulla kokemuksia aiheesta, joita haluaisit jakaa?

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *