Mikäli maksaessa ilmenee ongelmia, huomioi seuraavat asiat:

  • Missä vaiheessa ongelma ilmeni, Puhdin sivulla vai pankin sivulla? Jos pankin sivulla on ongelmia, ota yhteys omaan pankkiin.
  • Onko pankkisi sivuilla huoltokatko? Testaa maksua uudelleen noin tunnin kuluttua. Jos edelleen on vikaa, ota yhteys Puhdin asiakaspalveluun esim. chatin kautta.
  • Kokeile eri maksutapaa.
  • Tarkista, että olet täyttänyt kaikki tiedot huolellisesti. Olethan täyttänyt myös henkilötunnuksesi oikein?
  • Oletko hyväksynyt tilaus- ja sopimusehdot ja klikannut “Siirry maksamaan”?
  • Onko laitteellasi hyvä nettiyhteys?
  • Jos teet maksua mobiilissa puhelimella, huomioi, että maksamisen jälkeen siirryt pankin sivulta takaisin ostosivulle, jossa olit tekemässä tilausta.
  • Jos edelliset toimet eivät auttaneet, ota yhteyttä Puhdin chattiin.

Päivitetty: 10.08.2022

Onko sinulla kokemuksia aiheesta, joita haluaisit jakaa?

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.